-
Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu wg Projektu OMT.1/28/24 (DW218, ul. Oliwska w Chwaszczynie)
Informujemy, że od dnia 30.09.2024 r. planowane jest wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – naprawa nawierzchni DW218 (ul. Oliwska w Chwaszczynie) – zgodnie z projektem nr OMT.1/28/24, rys. 1a i 1b. Powyżej wskazana Tymczasowa Organizacja Ruchu zastąpi dotychczas obowiązującą organizację ruchu na DW218, tj. rys. 4a i 4b do Projektu OMT.1/28/24. Projekt OMT.1/28/24 został zaopiniowany i…
-
Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu wg Projektu OMT.1/24/24 (prace w ciągu DK7)
Informujemy, że w dniach 23.09.2024 – 28.09.2024 r. oraz w dniach 30.09.2024 – 05.10.2024 r. planowane jest wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – prace w ciągu DK7 – zgodnie z projektem nr OMT.1/24/24, rys. 3 (ręczne kierowanie ruchem). Prace będą prowadzone w godzinach nocnych, tj. 22:00 – 6:00 w kolejności jak poniżej: Projekt OMT.1/24/24 został zaopiniowany…
-
Rada Budowy nr 40
W dniu 10 września 2024 roku w Biurze Budowy miejsce miała Rada Budowy nr 40 dotycząca Kontraktu pn.: “Budowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej. Zadanie 1: węzeł Chwaszczyno (bez węzła) – węzeł Żukowo (bez węzła)”. W spotkaniu udział wzięli Przedstawiciele Zamawiającego (Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad), Wykonawcy (Budimex S.A.) oraz Nadzoru Inwestorskiego (Transprojekt Gdański Sp. z…
-
Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu wg Projektu OMT.1/24/24 (prace w ciągu DK7)
Informujemy, że w dniach 09-14.09.2024 r. planowane jest wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – prace w ciągu DK7 – zgodnie z projektem nr OMT.1/24/24, rys. 3 (ręczne kierowanie ruchem). Prace będą prowadzone w godzinach nocnych, tj. 22:00 – 6:00 w kolejności jak poniżej: Projekt OMT.1/24/24 został zaopiniowany i zatwierdzony przez odpowiednie Instytucje.
-
Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu wg Projektu OMT.1/28/24 w dniach 02-03.09.2024 r. (Przebudowa DW218)
Informujemy o wprowadzeniu w dniach 2-3.09.2024 r. czasowej organizacji ruchu na DW218 zgodnie z pkt. VIII części opisowej projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu nr OMT.1/28/24 – tj. schemat zabezpieczenia robót szybko postępujących.